JBRegissör Posted November 7, 2007 Posted November 7, 2007 Tja, alla filmskapare:P Jag går sista året i tredje ring nu och jag är hemskt intresserad av film och har varit det länge. Jag vill arbeta med det mer på fritiden och hitta folk som är lika involverade i filmskaperiet som jag är, så om det är någon eller några som känner som jag och vill göra bra filmer med personer som tycker likadant så skriv. Det är ju folk från Göteborg jag syftar på för det är här jag bor:P //Jens 0 Quote
_nemo_ Posted November 7, 2007 Posted November 7, 2007 Hur många år har du gått i tredje ring? ;) 0 Quote
JBRegissör Posted November 15, 2007 Author Posted November 15, 2007 Har inte ens gått i tredje ring i ett år:P Första gången:P 0 Quote
mr nilsson Posted November 21, 2007 Posted November 21, 2007 Jag är på... har själv svårt att hitta folk man kan engagera i sina projekt... En snubbe fick jag utan problem att knata upp och ner för brudarebackan här i Göteborg när jag filmade skärmflygning... första gången jag träffade någon som inte gnällde, kan påpeka att han inte var svensk... En massa fästingar fick den stackarn :) 0 Quote
pld Posted November 22, 2007 Posted November 22, 2007 Kan nog hjälpa till med redigering om det skulle behövas. /Jesper 0 Quote
JBRegissör Posted November 25, 2007 Author Posted November 25, 2007 Bry er inte om detta inlägg mer! Söker inte längre! 0 Quote
Recommended Posts