Nicke_92 Posted October 12, 2007 Posted October 12, 2007 Okej, du har både talang och fantasi, jag förstår mig inte på handlingen, men du är grymt skillad på gammal hederlig handritat animation (inscannat i photoshop i det här fallet men ändå...) musiken var rätt häftig och exprimentell, och rejält skum på vissa ställen. 0 Quote
Nicke_92 Posted October 12, 2007 Posted October 12, 2007 handling? Har dina drömmar handling? :) ja, ofta väldigt händelserika, däremot är handlingen inte sammanhängande över huvud taget ;) 0 Quote
megawatti Posted October 12, 2007 Posted October 12, 2007 Mina drömar handlar bara om tjejer, är det något fel på mig? :) Nej men riktigt snyggt var de! Vill se mer 0 Quote
Nicke_92 Posted October 18, 2007 Posted October 18, 2007 megawatti "Mina drömar handlar bara om tjejer, är det något fel på mig? " Kanske, men antagligen inte. Vad tycker ni andra? tycker du påminner lite om mig, dock har jag andra drömmar också XD 0 Quote
megawatti Posted October 18, 2007 Posted October 18, 2007 Apropå drömmar, har ni någon gång drömt att nu tex är i en vi säger rulltrappa och du går och går, men de tar aldrig slut, sen börjar du springa hamnar i en gång men den tar aldrig slut den heller, sen hamnar du i en boll men den tar aldrig slut heller, börjar bli mer och mer oljud och du börjar bara bli mer och mer fustrerar och tillslut vaknar kallsvättig? Har också en annan där jag drömde att hela stockholm svämmade över, de var precis när jag hade flyttat hit, och att alla var döda, och jag var tvungen att hålla för min dörr för att vattnet inte skulle översvämma mitt rum också. Så jag sprang up och satta mig så jag höll för dörren, var 100% säker på att de var verkligt, men något stämde inte, jag hade inte samma kläder på mig som jag hade för 20 sekunder sedan... Efter kanske 10 minuter fattade jag att jag hade drömt. Under de 10 minuterna var de läskigaste minuterna i mitt liv. Har också hört ifall man håller på att "Dö" i en dröm så vaknar man automatiskt, men om man mot förmodan skulle dö i drömmen så dör man på riktigt, stämmer detta? Oj de blev långt. Tack för mig :) 0 Quote
Nicke_92 Posted October 18, 2007 Posted October 18, 2007 Apropå drömmar, Oj de blev långt. Tack för mig :) haha drömde att hela världen blivit emo, så jag sprang skräckslagen till min kompis, den enda som jag trodde var normal fortfarande, han öppnade dörren och hade emofrisyr, smink och piercing, jag sprang så snabbt jag kunde från hans hus, sen vaknade jag med ett dunkande hjärta, haha min hjärna hade nog dåligt med idéer 0 Quote
Recommended Posts