K R Films Postad 9 oktober 2007 Postad 9 oktober 2007 Fick idén till den här kortfilmen, som man skulle kunna kalla en musikvideo, när jag hörde låten i fråga. Den spelades in på någon timme och här är resultatet. Vår första film av denna typ. >> http://www.veoh.com/videos/v1282386ffZeAmRx Kommentera gärna. /Robin 0 Citera
Nicke_92 Postad 10 oktober 2007 Postad 10 oktober 2007 när första scenen började tänkte jag "vad är dethär för skit" men den är ju fan skön, grymt synkat! saknar övergångar dock... i första scenen skulle ni tagit bort allt ljud, men den var riktigt härlig denhär filmen! 0 Citera
K R Films Postad 10 oktober 2007 Författare Postad 10 oktober 2007 Nja, hade inget ljud där först, men föredrog att ljudet skulle ingå. Thanks anyhow. Kommentera mera! 0 Citera
K R Films Postad 22 december 2007 Författare Postad 22 december 2007 Bumpar denna en sista gång i hopp om att någon tar sig tiden att lägga en liten kommentar :) 0 Citera
Djin Postad 26 december 2007 Postad 26 december 2007 Fan vad skön!! :D vad heter låten? känner igen den. 0 Citera
stängerniredan Postad 27 december 2007 Postad 27 december 2007 Fan vad skön!! :D vad heter låten? känner igen den. har så långsamt bredband så jag klarar inte att se hela filmen, men jag hann höra några sekunder av låten, det är Green onions med nån som heter typ TJ booker eller hooker eller nåt, green onions heter låten iaf:) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.