Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Beställde en Panasonic gs500 från Digicom för över en månad sen och har fortfarande inte sett röken av den. I ett mail från företaget sa de att de hade problem med leverantören och att kameran skulle komma v. 39-40. Det är nu fredag eftermiddag v. 40 och den har såklart inte kommit.

Har avbeställt kameran nu och tänker beställa den från nåt annat ställe. Kollat både Prisjakt och Pricerunner och det näst bästa verkar vara InWarehouse. Men samtidigt har ju det företaget också fått en massa skit för att de har dålig kundservice, saker kommer fram trasiga osv.

Så till frågan: var ska man köpa sin kamera? Var har ni köpt era kameror (eller andra elektronikvaror för den delen) och vilka butiker kan ni rekomendera/inte rekomendera?

Postad

pannasonic center (Den i centrala stockholm) köpte han som jag köpte min gs500 kamera av, och han sa, visst de var några 100lappar dyrare. Men saker med service och garanti var de bästa han vart med om. Och det är nästan viktigast för mig faktist, man måste tänka steget före!

Postad

Som alltid när man ska köpa elektronikprylar bör man kolla på Prisjakt först, läs andras omdömen om butikerna.

Själv tycker jag Scandinavian Photo är bland dom bättre, billiga priser och dessutom mycket kunnig personal i butikerna.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...