Tyl Posted October 1, 2007 Posted October 1, 2007 Hur får man filmen att gå baklänges, gäller en scen? Har lyckats förut men glömt hur Har Studio 11 Pinnacle Hälsar Tyl 0 Quote
arvid Posted October 3, 2007 Posted October 3, 2007 Undrar om du inte hade Studio 9 den gången du lyckades köra baklänges. Det finns nämligen en plugin, "Reverse", på den här hemsidan: home.comcast.net/~m.mikeysoft/fex.html. Jag tror att den finns med i Studio 11, men då får du betala för den. En annan lösning är ju att du drar ut tidslinjen så mycket att du kan markera varje frame och sortera om dom åt "andra hållet". Jobbigt, men det funkar. 0 Quote
megawatti Posted October 4, 2007 Posted October 4, 2007 Undrar om du inte hade Studio 9 den gången du lyckades köra baklänges. Det finns nämligen en plugin, "Reverse", på den här hemsidan: home.comcast.net/~m.mikeysoft/fex.html. Jag tror att den finns med i Studio 11, men då får du betala för den. En annan lösning är ju att du drar ut tidslinjen så mycket att du kan markera varje frame och sortera om dom åt "andra hållet". Jobbigt, men det funkar. OFFTOPIC. O härre gud, Pinnacle, Folk här har sagt att de är så bra. Men stödjer tydligen inte ens de simplaste sakerna för videoredigering. O herre gud. 0 Quote
Team_fagott Posted October 4, 2007 Posted October 4, 2007 OFFTOPIC. O härre gud, Pinnacle, Folk här har sagt att de är så bra. Men stödjer tydligen inte ens de simplaste sakerna för videoredigering. O herre gud. ännu mer offtopic. härre guu´u, Skulle du kunna länka till ett inlägg där folk påstår att det är bra? 0 Quote
arvid Posted October 4, 2007 Posted October 4, 2007 Megawatti håll dig till att vara hjälpsam och slå inte ner på sånt som du tycker är fel och löjligt! 0 Quote
Tyl Posted October 6, 2007 Author Posted October 6, 2007 Kom på hur Videoeffekter: Hastighet:Bakåt Hälsar Tyl 0 Quote
arvid Posted October 6, 2007 Posted October 6, 2007 Jaha! Se där! Det visste jag inte. Nu lärde jag mig nånting också! 0 Quote
Recommended Posts