gorse Postad 3 oktober 2007 Postad 3 oktober 2007 Jag får lite deja vu. Nån som kommer ihåg NT3.51 och hur många bittar det var? Och hur många bittar hade Windows3.11? Jag har fortfarande en idé att Windows95 utvecklades enbart för att få över programvarutillverkarna till att göra nnn-bitarsprogram så det var nån ide att jobba vidare på NT-platformen. Vista är ett 64-bitars operativ och jag är övertygad om att enda skälet till att det över huvudtaget finns en 32-bitars version är så att folk sätter igång att köra vista. Men egentligen hade det räckt med 64 bitars release om det inte vore för MS marknadsföringsavdelning. 0 Citera
tomgrejs Postad 7 oktober 2007 Postad 7 oktober 2007 varför inte köra 32 nu och byta till 64 senare när det är mer inarbetat? tilbaka till huvudfrpgan, kör också vista quadcore. har 32 bitars och 4gb i ram. dock är max för 32biutars 4gb. så det går inte att stoppa i nå mer., MEN, jag har aldrig använt upp allt ram till någonting till skilnad från min andra dator, dualqore på 1gb vista32. där kan minnet användas upp rätt snabbt.. har iofs atis värsta grafikkort i quadcoren också. men jag tycker vista funkar väldigt bra. största anledningen till vista; har man väl vant sig är det drygt att byta tillbaka. finns ju en hel del fördelar och finesser som xp saknar. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.