Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Kan inte tänka mig att det inte står i manualen...

ps. zooma inte i redigeringen

Han menade nog zooma på ett cs klipp(eftersom han nämnde ordet "frag")

Gör så här: Lägg in klippet i tidslinjen. På sälva klippet finns det en liten ruta som heter "Event Pan/crop" klicka på den, nu kommer det upp en ruta. Där kan du zooma in/ut och animera din ut/in-zooming.

Postad

Jo jag förståd det man även fast man gör filmer i cs så finns det väl en manual till Vegas.

Och om man nu inte har något bättre försig än att göra cs-flimer så man i vilket fall som helst inte zooma i redigeringen, om man inte får till någon som i cs.

Postad

Tackar för svar. Filmen jag håller på med är ett projekt i CoD 2. Du som skrev att man skulle Pan/Crop'pa är det säkert? Har varit därinne, men jag kan bara bestämma var kanterna ska gå om ni förstår...

Kan du förklara med noggrant hur man gör?

Tack. :D

Postad
Jo jag förståd det man även fast man gör filmer i cs så finns det väl en manual till Vegas.

Och om man nu inte har något bättre försig än att göra cs-flimer så man i vilket fall som helst inte zooma i redigeringen, om man inte får till någon som i cs.

Så länge Klippet har en högre uplösning en de slutliga resultatet ska vara (tex youtube) Går de aldeles utmärkt att zooma lite.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...