Jump to content

Recommended Posts

Posted
Kan inte tänka mig att det inte står i manualen...

ps. zooma inte i redigeringen

Han menade nog zooma på ett cs klipp(eftersom han nämnde ordet "frag")

Gör så här: Lägg in klippet i tidslinjen. På sälva klippet finns det en liten ruta som heter "Event Pan/crop" klicka på den, nu kommer det upp en ruta. Där kan du zooma in/ut och animera din ut/in-zooming.

Posted

Jo jag förståd det man även fast man gör filmer i cs så finns det väl en manual till Vegas.

Och om man nu inte har något bättre försig än att göra cs-flimer så man i vilket fall som helst inte zooma i redigeringen, om man inte får till någon som i cs.

Posted

Tackar för svar. Filmen jag håller på med är ett projekt i CoD 2. Du som skrev att man skulle Pan/Crop'pa är det säkert? Har varit därinne, men jag kan bara bestämma var kanterna ska gå om ni förstår...

Kan du förklara med noggrant hur man gör?

Tack. :D

Posted
Jo jag förståd det man även fast man gör filmer i cs så finns det väl en manual till Vegas.

Och om man nu inte har något bättre försig än att göra cs-flimer så man i vilket fall som helst inte zooma i redigeringen, om man inte får till någon som i cs.

Så länge Klippet har en högre uplösning en de slutliga resultatet ska vara (tex youtube) Går de aldeles utmärkt att zooma lite.