Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjena.

Undrar hur man går till väga för att fota rakt in i datorn, och då menar jag så att bilden kommer upp direkt. Ugnefär som dem kör på modelltagningar och sådant etc.

Jag vill få in den i Photoshop direkt kanske, de borde ju finnas stöd för sånt där.

I vilket fall som helst, är tacksam för svar !

Postad

vet inte riktigt vad du menar, men tryck på print scrin knappen (nästan längst upp till höger på tangentbordet) sen går du inte i PS och tar klistra in, woala där är ditt skrivbord. Vet inte hur man gör på mac dock.

Postad

Har en EOS 350D, och sitter på både XP Pro 32-bit och Vista Home Premium 64-bit.

Jag menar allstå att man kopplar kameran till datorn, och precis när man tagit bilden kommer den upp på datorn, allstå sekunden efter helt enkelt ! Om detta nu är möjligt, annars har väl jag sett fel. :P

Postad
Har du kollat på dom cd-skivorna som fäljde med kameran?

Vet inte med Canon 350D. Men jag vet att det följde med program just för sådanna funktioner till Min Nikon D80. Men 350D är ju inte riktiigt till för sådan användning så? men borde ju finnas något stort program för sånt.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...