Joel Posted June 15, 2004 Share Posted June 15, 2004 Finns det bra film tidningar som handlar om filmskapade? som man kan beställa 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Moon Posted June 15, 2004 Share Posted June 15, 2004 Det finns ett Svenskt magasin som heter "Digital-Video" som är ganska bra..... Dom tar upp lite allt möjligt inom amatörvideo. Olika redigerings skolor, om ljud, ljus, mm samt secensioner. Finns i välsorterade butiker. Kanske kan vara något!? Mvh Mr Moon 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opus Posted June 15, 2004 Share Posted June 15, 2004 Finns en tidning som heter Filmmaker(s) som jag köpt ett nummer av och den är rätt bra. Finns dock bara i en affär i stockholm vad jag vet... fast det går ju att prenumerera... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jossa Posted June 16, 2004 Share Posted June 16, 2004 Min kompis berättade för mig om filmmaker(s), i vilken affär hittar man den? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opus Posted June 17, 2004 Share Posted June 17, 2004 På den här tidningsaffären vid sergelstorg. Press... nånting har glömt bort vad den heter för tillfället. Men du vet vilken jag menar :). Om du bor i sthlm. Är iaf en butik bara med tidningar... :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sluten_cell_nr13 Posted June 17, 2004 Share Posted June 17, 2004 Teknik och människa är en klassiker. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sw33t Posted June 18, 2004 Share Posted June 18, 2004 Kan Opus möjligen tänka på , press stop. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jossa Posted June 18, 2004 Share Posted June 18, 2004 Ja, press stop. Tror den ligger på regeringsgatan om jag inte minns fel. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel Posted June 19, 2004 Author Share Posted June 19, 2004 tack för alla svar 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts