Moiraine Posted November 4, 2002 Share Posted November 4, 2002 Egentligen är det här inlägget inte viktigt, men jag kände mig bara tvungen att säga: Min nya filmklappa kom med posten idag! :birp 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pace Posted November 4, 2002 Share Posted November 4, 2002 Har du sagt A får du säga B. §e Vad är det för typ av klappa, pris, inköpsställe? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moiraine Posted November 5, 2002 Author Share Posted November 5, 2002 Det är tack vare länken här till Smultronstället som jag hittade den. Alltså en liten filmklappa från Smultronstället för 660:- :bire 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
makarl Posted November 14, 2002 Share Posted November 14, 2002 Jag har den stora klappan från Smultronstället. Jättebra 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pace Posted November 14, 2002 Share Posted November 14, 2002 Jag har samma som Moiraine, fungerar utmärkt! Tydlig och enkel, även om priset är ganska högt för en liten skiva med två streckade klossar. ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moiraine Posted November 14, 2002 Author Share Posted November 14, 2002 Det är sant. När den kom på posten passade min pappa på att kommentera att han hade en hemmagjord någonstans i garaget. Hm...det hade kunnat bli billigare. :) Men jag är fruktansvärt nöjd ändå. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
street Posted April 18, 2003 Share Posted April 18, 2003 jag har den lilla den känns lite liten. men 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sadulet Posted April 27, 2003 Share Posted April 27, 2003 Du ska inte vara ledsen street, storleken har ingen betydelse. Men hade du den lilla eller stora KLAPPAN? :-D 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
street Posted May 2, 2003 Share Posted May 2, 2003 =) jag har den lilla klappan. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts