Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hehe, jag gillade det här.

Speciellt det abrupta musikklippen, att närbilderna på offret med sågbladet repeterades och in zoomningen på golvbrunnen på slutet. Allt det kändes väldigt 70-tal, kul!

Lite att förbättra är kanske, en liten snabb intrig i början som leder till massakern, kanske en hämnd? Skulle ha ett klipp mellan allt blodsprutande med lite blod på motorsågen och ev en siluett som går ur rummet genom dörren på slutet med sågen i andra handen.

Tänk bara på att en el-motorsåg kräver strömsladd...

Fick ni bort all färg från taket?

/KN

Postad

tack för alla trevliga kommentarer, jag och min kompis lekte med blodet i duschen och tänkte att vi kunde göra en film av det, vi ska förbättra tills uppföljaren; The Evil Sledgehammer Massacre At Hill House

Postad
meneeh du e ju ful, får man se en av dina storverk?

som tex the evil screwdriver massacre at hillhouse då eller? hehe

by the way se på jamaican jerry - no summer här på voodoo så ser du en bra film

Postad
din bild säger annorlunda

min bild är inte emo den är mörk och goth

förresten, orka gå mer off topic om Emos... dom är inte ens intressanta, den här tråden är till för att kommentera filmen i.

Postad
meneeh skicka en länk med ditt största verk aka film

vet inte vilken av dem som är störst, har inga stora upplagda för tillfället men jamaican jerry filmen funkar det är en humormusikvideo

Postad

vääääänta en sekund nu pomperipossa, det här var dåligt. jag menar DÅLIGT, använd stativ, och jag vet inte hur jävla dålig kvalité det var innan du komprimerade eller cleanade den. du sa npt om humor, kommer det i slutet i början i mitten? SKÄMS

Postad
vääääänta en sekund nu pomperipossa, det här var dåligt. jag menar DÅLIGT, använd stativ, och jag vet inte hur jävla dålig kvalité det var innan du komprimerade eller cleanade den. du sa npt om humor, kommer det i slutet i början i mitten? SKÄMS

den är askul lilleman, acceptera det.

Postad

Mr Orange, du påminner om mig när jag var yngre och det gäller att göra film. Så fort vi gjorde en kortfilm som folk "älskade" gjorde vi uppföljare till. Vi gjorde paraplymannen 1 och 2, Captain Rico1, 2 och 3. Hehe fast det är oftast ettan som var bäst för oss :) Kanske man ska lägga upp Paraplymannen igen då den är rätt ful fortf. enligt min åsikt. Du kan ju kolla på den när jag lagt upp den :)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...