Octavianus Postad 19 augusti 2007 Postad 19 augusti 2007 Jag undrar var man kan få tag i dom gammla PS filmerna som svt sände förut. Mailade dom och frågade för ngra månader sen, men itne fått ngt svar. Hittar inga att ladda ner i piratbukten heller. Vill bara ha några stycken. Håller på att skriva en PS filminspererad film. 0 Citera
Java ex Machina Postad 19 augusti 2007 Postad 19 augusti 2007 PS-filmerna?? menar du PS sista sommaren? Det du kan göra är att ringa till SVTs arkiv och be dem slå upp i datorn de uppgifter de har. De brukar vara schyssta där. 0 Citera
Markus Dykfilm Postad 20 augusti 2007 Postad 20 augusti 2007 Det var väll UR som gjorde dem? kolla med dem. 0 Citera
Octavianus Postad 20 augusti 2007 Författare Postad 20 augusti 2007 http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=2259&from=program_ao Där är deras sida, eller för nya PS. Men när jag var liten så va det unga personer som filmade in sitt liv i ngn vecka som sedan svt klippte ihop till en kvarts långt program. Va ett av mina favorit program när jag va i den åldern. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.