Gå till innehåll

Bortom glaset, kortfilm, ser gärna att ni kommer med kritik.


John

Recommended Posts

  • 4 månader senare...

Den här versionen skiljer sig mycket från vad det nu var för version som jag läste förut. Den här är mer visuell. Inledningen gillar jag skarpt. Samtidigt känns det som om handlingen har blivit luddigare på nåt sätt. Tyvärr var det så länge sen som jag läste den förra versionen, så jag vet inte exakt hur. Kanske är det att Jonas är så tystlåten så att man inte förstår vad han tänker och känner. Vad vill han egentligen? Och vad vill Sara? Och pappan?

 

Men det är, precis som tidigare, ett bra manus. Formateringen var skum på vissa ställen, och meningsbyggnaden är konstig ibland, men det är detaljer.

Länk till kommentar
Share on other sites

Formateringen, beror på fel i konverteringen, mellan MMSW och HTML.. Jo jag förstår vad du menar, det här har jobbats igenom så många gånger så, det har nu blivit blaj.. dags att skriva om från början..

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 månader senare...
  • 3 år senare...

Hej, det man använder för att öppna den här versionen, är i alla fall vanliga adobe acrobat reader. Den gammla HTML versionen (första inlägget) finns inte kvar, och manuset har det aldrig blivit något mer med än det ni ser här.. Så jag lägger upp det här för almän lädning och underhållning.

AlternativBortomglaset Version 4.pdf

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...