John Posted December 3, 2004 Author Posted December 3, 2004 Så bra då:) JAg ska fixa det, men ska försöka få ner filens storlek så att jag får in den här bara--- 0 Quote
John Posted December 4, 2004 Author Posted December 4, 2004 Nu ligger den senaste uppe det finns en länk på första inlägget. 0 Quote
John Posted April 7, 2005 Author Posted April 7, 2005 NY version i första inlägget, läs och ge kritik, allt välkommet, svar utlovas:) 0 Quote
vilcans Posted April 9, 2005 Posted April 9, 2005 Den här versionen skiljer sig mycket från vad det nu var för version som jag läste förut. Den här är mer visuell. Inledningen gillar jag skarpt. Samtidigt känns det som om handlingen har blivit luddigare på nåt sätt. Tyvärr var det så länge sen som jag läste den förra versionen, så jag vet inte exakt hur. Kanske är det att Jonas är så tystlåten så att man inte förstår vad han tänker och känner. Vad vill han egentligen? Och vad vill Sara? Och pappan? Men det är, precis som tidigare, ett bra manus. Formateringen var skum på vissa ställen, och meningsbyggnaden är konstig ibland, men det är detaljer. 0 Quote
John Posted April 9, 2005 Author Posted April 9, 2005 Formateringen, beror på fel i konverteringen, mellan MMSW och HTML.. Jo jag förstår vad du menar, det här har jobbats igenom så många gånger så, det har nu blivit blaj.. dags att skriva om från början.. 0 Quote
Apeman90 Posted July 20, 2005 Posted July 20, 2005 [citat=Wallin]OK, Opus, nu ska jag göra dig tillfredsställd :) 4. Det stavas lite grann, inte lite gran. [/citat] Det stavas Lite grand, =) 0 Quote
Beeeeeee Posted January 29, 2009 Posted January 29, 2009 Va ere för djävla program man skall öppna det i? 0 Quote
John Posted January 30, 2009 Author Posted January 30, 2009 Hej, det man använder för att öppna den här versionen, är i alla fall vanliga adobe acrobat reader. Den gammla HTML versionen (första inlägget) finns inte kvar, och manuset har det aldrig blivit något mer med än det ni ser här.. Så jag lägger upp det här för almän lädning och underhållning.AlternativBortomglaset Version 4.pdf 0 Quote
Recommended Posts