Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Nu är Fiiilm Productions hemsida uppe på Internet och öppen för allmänheten! Vi har nu en internationell och en svensk sektion att välja emellan.

Pga. att webbsidan är ny så kommer det att finnas små buggs lite här och där. Så nu kan ni kika in och ge respons på sidan så att den blir ännu bättre! Som att ge tips, rapportera fel mm.

Adress/URL: http://www.fiiilm.webb.se

Tack ska ni ha :)

/Xinga

Postad
Kikade på den svenska versionen. Designen ser i mina ögon och Firefox riktigt bra ut.

Dock heter det inte "projekts". Ett projekt flera projekt. ;)

Och det heter inte "projekter" heller. Kör en stavningskontroll på hela sajten så kommer det göra ett ännu mer seriöst intryck. Även i filmen "Distant Love så finns det stavfel (t ex "wich"). Men fortsätt bara och gör film! :)

Postad
Och det heter inte "projekter" heller. Kör en stavningskontroll på hela sajten så kommer det göra ett ännu mer seriöst intryck. Även i filmen "Distant Love så finns det stavfel (t ex "wich"). Men fortsätt bara och gör film! :)

Nej, just det. Projekter stod det. :) Låter som norska eller liknande.

Postad

Oj då, hehe :)

bra att ni märkte det, jag fixade engeska sidan först, och översatte hela saken till Svenska ... mkt jobb :P

Jo jag vet att jag har stavat fel på "which" I filmen distant love, ska ändra på det när jag kommer hem ifrån Kina (Har inte Vegas filen på bärbara datorn)

Tack tack tack ska ni ha ha ha :)

/Xinga

• 2 veckor senare...
Postad

Sidan ser bra ut, snygg design enligt min mening

Men jag har några saker att anmärka på fortfarande stavfel samarbeten inte sammarbeten. Tycker också att sidan ser lite "tråkig" ut. Jag tycker ni ska lägga in nån bild exempelvis i headern så man liksom ser att det är film ni sysslar med. Sidan blir också mer intressant ifall ni lägger upp lite mer bilder. T.ex. i Nyheterna eller liknande om du förstår vad jag menar även på filmerna tycker jag ni kan lägga ut bilder. Även göra någon teaser eller liknande till någon film för att få det mer intressant. För just nu visar ni ju inte riktigt vad ni har gjort inom film. Vet iofs inte om ni har filmat tillräckligt mycket på någon film för att göra en teaser men men.

Annars en riktigt snygg sida med proffsigt intryck

Postad

Zepper:

Oj, hehe ... jag är ingen vidare bra på att stava, tack ska du ha :)

Tack för upplysningen! mm det är sant att vi inte har så mkt bilder, det är nämligen så att vi inte vill norpa andras bilder från tex. google, yahoo osv. Vi hade tänkt och ha en fotosession nångång nu under sommarlovet.

Teaser ... mm vi hade tänkt att fixa några ... sen när vi har gjort lite längre filmer :)

Tack ska du ha och forts. kommentera :)

/Xinga

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...