Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

SKITBRA FILM! skrattade tillsammans med mina kompisar mig igenom hela filmen, mer än alla andra på bion, GOO SIMPSONS!!

edit: finns det svenskdubbat simpsons?! det är ingen barnfilm, det är familjefilm med vuxen/ungdomshumor mestadels ARGHH!

edit 2: haha homer låter som en Homo erectus!! haha!! nu får dom ta och ge sig :S

Postad
edit: finns det svenskdubbat simpsons?! det är ingen barnfilm, det är familjefilm med vuxen/ungdomshumor mestadels ARGHH!

Det finns väl inget som säger att det måste vara en barnfilm bara för att det är dubbat?

Se bara på tyskarna, dom dubbar ju allt från stumfilm till hårdporr.

Sen finns det ju även alla Sagan om Ringendubbningar och liknande på youtube också ;)

Men jag kollade faktiskt igenom hela filmen på svenska för någon dag sen, och tro det eller ej men jag tyckte det var riktigt roligt!

Postad
Det finns väl inget som säger att det måste vara en barnfilm bara för att det är dubbat?

Se bara på tyskarna, dom dubbar ju allt från stumfilm till hårdporr.

I sverige dubbar man endast barnfilm... att tyskarna inte kan lära sig läsa är deras sak och jag får väl helt enkelt stå för min fördomsfulla hållning;)

Postad
I sverige dubbar man endast barnfilm... att tyskarna inte kan lära sig läsa är deras sak och jag får väl helt enkelt stå för min fördomsfulla hållning;)

*Klappar händerna för den kloke jmalmsten* ;)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...