metalhead Postad 21 juli 2007 Postad 21 juli 2007 Jag har nu börjat skriva på ett nytt manus, detta ska handla om en rikemansson, rikemanssonen är en utbildad SWAT medlem. Filmen handlar om hans eventuella försök att bli kidnappad. (SWAT=special weapons and tactics). Den rike mannen har utvecklat ett försvarsprogram till NASA, NASA använder nu detta program (försvarsprogrammet är efter filmens titel, behöver hjälp med detta) nu är yakuza, världens största kriminella organisationer är nu ute efter detta försvarprogram. (terrorister från Irak och yakuza helst). De planerar att kidnappa rikemannens son och blackmaila honom. problemet är bara att dem inte vet att han är en av SWATS främsta medlemmar. Mycket action. Filmen slutar med att sonen dör, men han har lyckats neutralisera alla hot mot sin familj... typ förblöder eller dylikt. Kan någon hjälpa mig utveckla det lite, är jag tacksam... Utrustning är i princip fixad... Pretty good budget 0 Citera
Simon W Postad 21 juli 2007 Postad 21 juli 2007 Jag har nu börjat skriva på ett nytt manus, detta ska handla om en rikemansson, rikemanssonen är en utbildad SWAT medlem. Filmen handlar om hans eventuella försök att bli kidnappad. (SWAT=special weapons and tactics). Den rike mannen har utvecklat ett försvarsprogram till NASA, NASA använder nu detta program (försvarsprogrammet är efter filmens titel, behöver hjälp med detta) nu är yakuza, världens största kriminella organisationer är nu ute efter detta försvarprogram. (terrorister från Irak och yakuza helst). De planerar att kidnappa rikemannens son och blackmaila honom. problemet är bara att dem inte vet att han är en av SWATS främsta medlemmar. Mycket action. Filmen slutar med att sonen dör, men han har lyckats neutralisera alla hot mot sin familj... typ förblöder eller dylikt. Kan någon hjälpa mig utveckla det lite, är jag tacksam... Utrustning är i princip fixad... Pretty good budget Rikemansson, skitduktig swat-kille, utvecklare av försvarsprogram... ok. ;) "Filmen handlar om hans eventuella försök att bli kidnappad." - Ska han låta sig själv bli kidnappad? Vem är filmens huvudperson - den rike mannen, eller hans son? Är det alltså sonen som är swat-kille, och pappan som blackmailas? Hmm, det är nog en del syftningsfel. Blir lite otydligt vad som är tänkt. Kanske jag som är trög... Titel på filmen? Killing Strike Strike: Killing Unsecured Weapon Weapon: Unsecured Lethal Plan Plan: Lethal Strike in the night The Kidnap Swat the Yakuza! Swazzup! Jag vet, dåliga förslag, men jag antar... Nä jag ska hålla tyst. 0 Citera
Unknown1101 Postad 1 augusti 2007 Postad 1 augusti 2007 :Project Acceleration: :Covert Operation Darkhole: ^^; 0 Citera
Insaniac Postad 10 augusti 2007 Postad 10 augusti 2007 inte för att klaga men idén verkar rätt tunn. Jobba på den istället. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.