Simon W Postad 9 juli 2007 Postad 9 juli 2007 Min fru beskrev en sketch hon såg för många år sedan. Det var några som gömde sig i en bil, medan dinosaurier morrade och sökte utanför. Det roliga bestod i att en av killarna i bilen råkade fisa, med stor panik och vånda som följd - de måste ju hålla sig för skratt, inte avslöja sig... Självklart ganska omogen, men tydligen hejdlöst kul (min fru är inte så "fin i kanten".:D) Nån som kommer ihåg den? I så fall - minns ni i vilket sammanhang det var, vilken show? Sketchen var väldigt välgjord. 0 Citera
ShaGGie Postad 9 juli 2007 Postad 9 juli 2007 Det finns ju en liknande där det ligger två soldater på ett slagfält och låssas vara döda, och en av dom råkar släppa sig så att dom.... blir... dödade. Kanske är samma skapare eller nått, ska se om jag kan leta reda på den filmen. Kan det inte ha varit något som MTV har gjort på MTV movie awards? Dom brukar ju göra sådana sketcher till någon film t.ex. Spiderman, Sagan om ringen osv. Vet inte om dom gjorde sådana när Jurassic Park släpptes? 0 Citera
Simon W Postad 9 juli 2007 Författare Postad 9 juli 2007 Kanske det. Har kikat på Youtube, men inte hittat nåt. Mtvsketchen (med Justin Timberlake och Seann William Scott) på temat Matrix Reloaded var fantastiskt kul! :D EDIT: Fick nu veta att det inte var i en bil dom gömde sig, utan i ett skjul... Kan göra hela skillnaden på youtube :) 0 Citera
Swe__ Postad 9 juli 2007 Postad 9 juli 2007 Mtv-sketcherna brukar vara ganska kul, kolla bara på Jack Black och Sarah Michelle Gellars sketcher, LOTR och Spiderman. Riktigt bra 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 9 juli 2007 Postad 9 juli 2007 Det finns ju en liknande där det ligger två soldater på ett slagfält och låssas vara döda, och en av dom råkar släppa sig så att dom.... blir... dödade. Lite rolig faktiskt. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.