AnderssonMusic Postad 6 juli 2007 Postad 6 juli 2007 Fick idé här nu. Att göra ett litet test. En scen från en film läggs upp på forumet. Sen får de som vill lägga på musik och sedan skicka upp. Vi säger att man har en vecka på sig så att det inte blir hur utdraget som helst. Visst vore det lite kul? Absolut inte som en tävling utan mer för att se hur olika resultat det blir. 0 Citera
carbe Postad 6 juli 2007 Postad 6 juli 2007 Det vore väldigt kul att se vem som är bäst kompositör på forumet, visst... 0 Citera
Team_fagott Postad 6 juli 2007 Postad 6 juli 2007 Låter som en rolig idé. Tror att det kan vara nyttigt för både filmare och kompositörer, att se hur olika man kan prägla och präglas- för att sätta musik till sinn bild av vad man ser. Mycket intressant! 0 Citera
AnderssonMusic Postad 6 juli 2007 Författare Postad 6 juli 2007 Alltså det är inte meningen att utse vem som är bäst... Utan hur man uppfattar film. Känslan. Fast visst det kanske liknar en tävling för vissa. 0 Citera
carbe Postad 6 juli 2007 Postad 6 juli 2007 Ah, jag fattar. Men mitt förra inlägg var inte direkt riktat mot dig. Jag tycker att detta verkar som en bra idé. 0 Citera
AnderssonMusic Postad 8 juli 2007 Författare Postad 8 juli 2007 Kan inte någon vänlig varelse slänga upp något? Räcker med några minuter bara. :) 0 Citera
Luzer Postad 9 juli 2007 Postad 9 juli 2007 Kul idé, varför inte kombinera det med Kolla min film-delen och hugga något klipp därifrån. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.