Rjzonez Postad 6 juli 2007 Postad 6 juli 2007 Vad menas med alla dessa uttryck med att filma i 25 fps, 24 fps, HDV 1080i osv.? Skulle man kunna få en vettig förklaring?? Vad är skillnaden och var och när ska man använda en specifik intällning?? när jag ändå skriver så vill jag veta:" Hur gör man för att få en 'filmsk' känsla av kvalitet? Som alla stora kända filmerna har"
Team_fagott Postad 6 juli 2007 Postad 6 juli 2007 Vad menas med alla dessa uttryck med att filma i 25 fps, 24 fps, HDV 1080i osv.? Skulle man kunna få en vettig förklaring?? Vad är skillnaden och var och när ska man använda en specifik intällning?? när jag ändå skriver så vill jag veta:" Hur gör man för att få en 'filmsk' känsla av kvalitet? Som alla stora kända filmerna har" Haha Here we go again.... http://forum.voodoofilm.org/search.php EDIT:Moderator om du inte är på husvagnssemester: För framtida sökningars skull. Lås fortare änn blixten P.s Fel rubrik, fel kategori också.
Pace Postad 6 juli 2007 Postad 6 juli 2007 Tråden stängs med hänvisning till [thread=1687]FAQ:n om videoredigering[/thread] och tråden [thread=13150]Lära sig om 24f m.m.[/thread], samt att tråden är felpostad. [citat=Team_faggot]EDIT:Moderator om du inte är på husvagnssemester[/citat] Rapportera inlägget i stället för att skriva i tråden. Det finns risk för att vi missar det annars.
Recommended Posts