blotarne Postad 2 juli 2007 Postad 2 juli 2007 hejsan , vet inte om jah har kommit riktigt rätt em najh tror det ... jag skulle vilja veta nått program där man kan göra tecknade filmer som tex) krullproductions. jah vet att dom använder sig av nått flash program men när jah testade det så fattade jag ingenting! så vet ni något program som är lätt å bra att använda ? 0 Citera
Anhool Postad 2 juli 2007 Postad 2 juli 2007 Jadu, ett lättare program än Flash hittar du nog tyvärr inte. Sätt dig ner i 10 minuter så ska du nog se att du förstår. Hemligheten är keyframes. 0 Citera
blotarne Postad 2 juli 2007 Författare Postad 2 juli 2007 okey men vad heter det flashprogrammet och vart går det att köpa ? 0 Citera
Max_H Postad 2 juli 2007 Postad 2 juli 2007 Adobe Flash CS3. Finns nästan överallt där Adobes produkter säljs. Är du student finns den också som Studielicens. /Max 0 Citera
blotarne Postad 3 juli 2007 Författare Postad 3 juli 2007 ahaaa! okeey tack så jättemkt för hjälpen fyller år på fredag så fick det nuee ;) TACK SÅ JÄTTEMKT! 0 Citera
blotarne Postad 13 juli 2007 Författare Postad 13 juli 2007 jag har nu fått mitt Adobe Flash cs3, fast aj hfattar inte ett skit satt länge med det igår fast typ kan itne få det att röra sig det är ju bara på ett klipp:S ajaa ? få försöka meraaa! men om det är nån som vill säga nått lr lära bara hur man gö för att få det att röra sig xD Taackar för allla svar / Alle 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.