Gå till innehåll

De Fem Utmaningarna teaser (00:29)


Film smurfen

Recommended Posts

  • 3 veckor senare...

om inte jag mins fel så ska det vara 3 bilder.

 

Tyckte inte att han som sprang i skogen hörde ihop så mycket med det som berättaren sa. Vad har fem utmaningar med en kille som springer och ramlar i skogen att göra. Och så var det ett litet "felklipp" när han ramlade.

Länk till kommentar
Share on other sites

Vad ska man säga? han sprang/trillade i skogen i 29 sekunder..

 

Okej.. du får en kommentar då. Skippa den där rödavita texten. Du drar ju ner hela filmen då. Kolla på filmer och se hur deras "texter" ser ut. efterlikna dom vet ja.

Länk till kommentar
Share on other sites

om inte jag mins fel så ska det vara 3 bilder.

Jag funderade också på det en stund, men enligt Voodoo Film´s kolla min film regler behövdes det inte 3 bilder ifall filmen var kort. :)

 

Tomtebo: Kanske ska skippa den rödvita texten ja och byta ut mot nåt lite mer "proffsigare". :)

 

FarfarMOV99TD: Det var tänkt att han skulle bli jagad, men det kanske inte visades så tydligt. Om jag ska erkänna sj så såg det ut som han mer sprang än blev jagad. Men tack, då vet man det till inspelningen. Publiken måste ju ändå se att han blir jagad och inte bara att han springer i nån skog... :)

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...