collo Posted May 26, 2004 Posted May 26, 2004 nån som såg nollbudget filmen trekant på svt för nån dag sen? och isåfall, va tyckte ni? 0 Quote
Henrik.Andersson Posted May 26, 2004 Posted May 26, 2004 jag såg den på göteborgs filmfestival och jag tyckte om den. speciellt skåderspeleriet 0 Quote
Twizz Posted May 27, 2004 Posted May 27, 2004 Jag såg den och gillade den skarpt. Ska bli kul att se långfilmsversionen av den sen. Det jag skulle vilja veta är vilken del som är den sanna. Att tjejerna började leka med varandra. Och att han drog. Eller om han fick det han ville. 0 Quote
Ulf Svulst Posted May 29, 2004 Posted May 29, 2004 Jag såg bara sista hälften, vilken inte alls var dum. 0 Quote
Ufosxm Posted May 29, 2004 Posted May 29, 2004 Jag missade den faktiskt, dum som jag var. En kompis sa dock att den var skitbra. Var det dogma? 0 Quote
max lauritzen Posted May 29, 2004 Posted May 29, 2004 Samma här...tyvärr. Finns den att se någonannanstans? grymt coolt att SVT har börjat visa mer nollbudget och kortfilm! En film jag varit med och gjort kommer visas i höst, till exempel. I "Garagefilm"... Och så har vi ju Fanzine TV. Nej, jag tror inte att det var Dogma. hur är det med begreppet dogma förresten. har Lars Von Trier och grabbarna tagit patent på det eller? 0 Quote
Twizz Posted May 30, 2004 Posted May 30, 2004 Nej det var ingen dogma. Han hade gjort det på ett annat kul sätt. Det var som om man läste en serietidning. 0 Quote
Recommended Posts