kvällensdebatt Postad 14 juni 2007 Postad 14 juni 2007 tjena. Jag söker bygg lera som fäster i ansiktet. är det n¨ågon som vet vart man kan få tag på det? Jag har sökt över hela nätet tror jag men finner inget. tack för hjälpen 0 Citera
Najka Postad 14 juni 2007 Postad 14 juni 2007 tjena. Jag söker bygg lera som fäster i ansiktet. är det n¨ågon som vet vart man kan få tag på det? Jag har sökt över hela nätet tror jag men finner inget. tack för hjälpen haha okej du måste ursäkta min besserwism, men "bygg lera" är ETT ord. Alltså: Bygglera :) Har dock inget svar på din fråga, sorry 0 Citera
Joel_1980 Postad 14 juni 2007 Postad 14 juni 2007 Ordmärkare på forum är det värsta jag vet.. 0 Citera
Najka Postad 14 juni 2007 Postad 14 juni 2007 Ordmärkare på forum är det värsta jag vet.. Haha ja jag visste att någon eller några skulle störa sig på detta :) Men särskrivare är något av det värsta JAG vet så.. 0 Citera
kvällensdebatt Postad 14 juni 2007 Författare Postad 14 juni 2007 MEN!! jag frågade ju snällt här.. vill inte att det ska bli massa snack om mitt fel att stava 0 Citera
Najka Postad 14 juni 2007 Postad 14 juni 2007 Ja okej förlåt, men var bara tvungen Jag hittade nått här på det gamla forumet som kanske kan vara till hjälp http://www.mapont.se/shop/ 0 Citera
kvällensdebatt Postad 14 juni 2007 Författare Postad 14 juni 2007 Ja okej förlåt, men var bara tvungen Jag hittade nått här på det gamla forumet som kanske kan vara till hjälp http://www.mapont.se/shop/ okej tack, men jag har vart kund där rätt länge o dom har inte det jag söker 0 Citera
Hagwall Postad 16 juni 2007 Postad 16 juni 2007 Du menar alltså inte soft putty? Det är ju en sorts gummi/lera som du kan bygge med på huden? Eller menar du typ dermavax? Det är de enda grejerna jag kan komma på utefter din beskrivning... (bägge finns på mapont så jag antar att du menar nåt annat...) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.