Ante Postad 18 maj 2004 Postad 18 maj 2004 Hej alla! Är ny här på filmforumet och ville säga hej och göra lite "reklam". ;) Jag filmar, redigerar och komponerar musik. Besök gärna min sajt, kolla in filmklippen, lyssna på musiken och ge feedback. Är det någon som är intresserad av att jobba tillsammans eller att jag ska göra musik till någon film hör av er! (Kanske borde skickat detta under rubriken "Annonsering" egentligen...). Mvh - Anders http://carlborg.mine.nu 0 Citera
sw33t Postad 10 juni 2004 Postad 10 juni 2004 willkommen. du verkar göra schyssta grejer om man ska se till bilderna, vilket iförsig är det enda man kan titta på :D Till musikvideon Apocalypse. Vart fick du gasmaskerna ifrån? 0 Citera
Fredrik Postad 10 juni 2004 Postad 10 juni 2004 Tittade på "De döda". Tyvärr var det krystad dialog och uselt manus. Men scenen vid träsket var kul. Det rent filmiska var helt okej. Satsa på bättre manus så kan det bli bra! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.