Ante Posted May 18, 2004 Share Posted May 18, 2004 Hej alla! Är ny här på filmforumet och ville säga hej och göra lite "reklam". ;) Jag filmar, redigerar och komponerar musik. Besök gärna min sajt, kolla in filmklippen, lyssna på musiken och ge feedback. Är det någon som är intresserad av att jobba tillsammans eller att jag ska göra musik till någon film hör av er! (Kanske borde skickat detta under rubriken "Annonsering" egentligen...). Mvh - Anders http://carlborg.mine.nu 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel Posted June 9, 2004 Share Posted June 9, 2004 välkommen till forumet 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sw33t Posted June 10, 2004 Share Posted June 10, 2004 willkommen. du verkar göra schyssta grejer om man ska se till bilderna, vilket iförsig är det enda man kan titta på :D Till musikvideon Apocalypse. Vart fick du gasmaskerna ifrån? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik Posted June 10, 2004 Share Posted June 10, 2004 Tittade på "De döda". Tyvärr var det krystad dialog och uselt manus. Men scenen vid träsket var kul. Det rent filmiska var helt okej. Satsa på bättre manus så kan det bli bra! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts