Rjzonez Postad 23 april 2007 Postad 23 april 2007 Tja, jag ska börja fixa upp ett litet film-team och undrar vilket programsom man rekomenderar och varför. Här tittade jag igenom lite http://www.voodoofilm.org/artikel/datorredigering.aspx 0 Citera
Team_fagott Postad 23 april 2007 Postad 23 april 2007 Program för att sätta ihop ett filmteam? MSN, ICQ, SKYPE :D Nä men seriöst. Premiere elements är ett mycket bra nybörjarprogram för redigering. Ganska billig är det också. 0 Citera
Jonnybravo Postad 24 april 2007 Postad 24 april 2007 Håller med fagott, rekomenderar verkligen det. Kör själv med det och hitills har jag inte blivit begränsad en enda gång. Och nu när Adobe har släppt 3.0:an varför inte då ta tillfället i akt och köpa det;) 0 Citera
pld Postad 24 april 2007 Postad 24 april 2007 Då skulle jag köpa elements och photoshop. Finns som paket 0 Citera
frasimmat Postad 26 april 2007 Postad 26 april 2007 Pinnacle studio 10 titanium edition, eller nåt liknande - det går att göra det mesta och kostar inte många kronor 0 Citera
Team_fagott Postad 26 april 2007 Postad 26 april 2007 Skippa pinnacle. Skffa premiere elements (jag har undervisat i båda och har goda skäl till varför jag föredrar prem elem., men det finns redan info om detta i 158,4 trådar). 0 Citera
pld Postad 26 april 2007 Postad 26 april 2007 Köp detta paket! http://www.scandinavianphoto.se/product/item.aspx?iID=5500343 0 Citera
jepser Postad 27 april 2007 Postad 27 april 2007 Skippa pinnacle. Skffa premiere elements (jag har undervisat i båda och har goda skäl till varför jag föredrar prem elem., men det finns redan info om detta i 158,4 trådar). Jag håller verkligen med om att man som nybörjare ska skaffa premiere elements Det är mycket trevligare att redigera osv i det. Och om ni vill göra mer avancerade saker, så kan du ju fortsätta med adobe genom att köpa Premiere, (men jag använder för det mästa elements, enligt mig så är inte skillnaderna i programen lika stora som skillnaden kostnadsmessigt, någon som håller med? /jesper 0 Citera
frasimmat Postad 27 april 2007 Postad 27 april 2007 ne, köp pinnacle! jag tycker att det är så lätt att redigera i och blir så bra!!! 0 Citera
pld Postad 27 april 2007 Postad 27 april 2007 ne, köp pinnacle! jag tycker att det är så lätt att redigera i och blir så bra!!! Visst är pinnacle lätt men att använda premiere elements och photoshop tillsammans är perfekt. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.