Twizz Posted May 12, 2004 Share Posted May 12, 2004 Jag ska köpa en dvd-brännare. Är det stor skillnad mellan brännarna eller är dom likvärdiga allihopa? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ior Posted May 19, 2004 Share Posted May 19, 2004 Om du inte måste ha en brännare just nu tycker jag du ska vänta (som jag) till i höst när dual layer-brännare kommer. Då kan man få in runt 8,5 GB på en skiva. :) Det skiljer inte särskilt mycket mellan de olika märkena på brännarna, det handlar mer om en smaksak och hur mycket pengar du vill lägga. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ungfilm Posted May 19, 2004 Share Posted May 19, 2004 Frågan är om man behöver 8.5 gb. Förresten, när vi ändå är inne på brännare, vilken är den snabbaste? Som ändå lyckas hålla hög kvalité. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilla_farbrorn Posted May 20, 2004 Share Posted May 20, 2004 ska också köpa dvd-brännare.. och för att verkligen försäkra sig om att man köper den bästa kollar man såklart test och bedömningar på ställen som verkligen kan detta. Det är nog bättre än att fråga här på forumet 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knolpak Posted May 21, 2004 Share Posted May 21, 2004 Dual layer brännare finns redan. Däremot inte media. Du kan flasha en NEC ND-2500 till dual layer. Inga problem. Men som sagt så finns bara dual layer media för testpersoner och företag just nu... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twizz Posted May 21, 2004 Author Share Posted May 21, 2004 Det blev en nec brännare för min del. Måste köpa lite skivor imorgon så jag kan testa den oxå. :D 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts