JRvideo Postad 16 april 2007 Postad 16 april 2007 Hej Jag har gjort en tidigare minifilm om paintball. Den fick hyfsar bra respons den lilla tävlingsvärlden i sverige. Filmen var ett sammandrag av 10 olika tävlingar runt om i sverige. Det var min absolut första film och den blev inte så bra om nu när man lärt sig lite mer i efterhand. Filmen släpptes gratis. Musiken till den rullen fick jag av ett band som skrivit och komponerat albumet själva. Nu söker jag ny musik till min nästa lilla film. Både instrumentalt samt " vanlig " lite poppigare musik. Man kan säga att nästan allt är av intresse. Jag kommer inte tjäna några pengar på produktionen men jag kan ändå tänka mig en slant för rätt musik. Ligger du på lite hemma pipmad musik och vill se den i ett extremsport sammanhang så tveka inte att skicka ett PM så ska jag förklara och visa vad jag tänkt mig. Tackar på förhand! 0 Citera
JRvideo Postad 16 april 2007 Författare Postad 16 april 2007 Och jag stavar i normala fall mycket bättre men bråttom var det... 0 Citera
anton.gustafsson Postad 15 januari 2008 Postad 15 januari 2008 Hej ! antar att den här tråden ine är så aktuell längre men om du behöver musik till nån ny film är jag intresserad avett sammarbete! :) lyssna på web.mac.com/anton.gustafsson 0 Citera
JRvideo Postad 16 januari 2008 Författare Postad 16 januari 2008 Okej Ska kolla, det är aktuellt 0 Citera
anton.gustafsson Postad 16 januari 2008 Postad 16 januari 2008 om du e ute efter nån speciell musik kan du väl säga vad du skulle vilja ha så skulle jag nog kunna ordna något! 0 Citera
JRvideo Postad 16 januari 2008 Författare Postad 16 januari 2008 Det lät bra, har inget på G just nu men i sommar kommer jag göra ett par grejer. och i mars åker jag till Andamanerna föra att fiska och filma. Hör av mig 0 Citera
Team_fagott Postad 16 januari 2008 Postad 16 januari 2008 Dagens iaktagelse: Lustigt att det finns ungefär lika många trådstarter av folk som frågar efter filmmusik som av folk som gör filmmusik. Kan det vara ett tecken hmmm---:OO 0 Citera
StefanCarlsson Postad 22 januari 2008 Postad 22 januari 2008 Kontakta gärna oss om du vet ungefär vad du söker för slags musik. Jobbar sällan gratis, men i undantagsfall till "självkostnadspris" ;) /S 0 Citera
Oiva Postad 23 januari 2008 Postad 23 januari 2008 Hej Jag sysslar med musik till film, bildspel mm. Kanske kan jag vara till en hjälp för dina produktioner. Besök min sida och kolla in mitt material. Mer finnes. http://www.mertamusic.se mvh Oiva Merta Merta Muisc 0 Citera
FFAudioProduction Postad 30 mars 2010 Postad 30 mars 2010 Vet ej om denna tråd är så aktuell fortf men iaf. Söker ni musik till Film/TV? Jag är en professionell producent& ljudtekniker samt musiker med många års erfarenhet! Kan skräddarsy musik efter önskemål. För mer info gå in på: http://www.ffaudioproduction.com Mvh Fredrik FF Audio Production ____________________ FF Audio Production är ett modernt produktionsbolag som inriktar sig på ljud– och musikproduktion. Med många års erfarenhet av produktion och inspelning erhåller Våra kunder förstklassiga ljudproduktioner. FF Audio Production har bred och professionell kompetens av ljudproduktioner med allt från komposition, arrangemang, producering och mixning till färdig slutmaster i högsta ljud kvalité. 0 Citera
JennyB Postad 24 maj 2010 Postad 24 maj 2010 Hej, what about new Jenny Berggren song - Here I am: http://www.youtube.com/watch?v=SZL1u1Ih-O0 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.