Spiritual_Chaos Postad 12 augusti 2007 Postad 12 augusti 2007 Tack för all kritik. Var med och gjorde denna. Var ju mer ett försök att leka/lära kanske än att förändra världen men kul att så många gillar den! 0 Citera
Nicke_92 Postad 16 augusti 2007 Postad 16 augusti 2007 klippet i början när han blir ivägsläpad är skakigt filmat och med helt missanpassad musik, resten är GREAT! lite skumma ljudeffekter ibland dock. 0 Citera
Rillo Postad 17 september 2007 Postad 17 september 2007 klippet i början när han blir ivägsläpad är skakigt filmat och med helt missanpassad musik, resten är GREAT! lite skumma ljudeffekter ibland dock. tycker då skaket gör så att man känner sig som han, att det är stressigt och att han blir dragen? så det var då bra tycktejag , lite vääl skrikig låt men rätt genre iaf.. bra film i övrigt. 0 Citera
diet_theory Postad 19 september 2007 Postad 19 september 2007 Lite konstruktiv kritik: Som redan nämnts så kan lite bättre ljudeffekter vara behövligt. Det kan även bli bättre med snabbare klipp och fler scener från tv-rummet. Den kusliga känslan bygger ju på att han ser sig själv bli mördad, låt det synas hur han reagerar mer Jag till skillnad från många tidigare talare stör mig lite på tystnaden. Total avsaknad av dialog tyckte jag gav en skön känsla, men det hade varit så mycket mer gripande om det hade varit någon form av ljudmiljö som filmen kan utspela sig i. I övrigt var det ett jättebra arbete. Skickligt skådespel, snygga åkningar, skitsnygga effekter och riktigt bra komponerade bilder 0 Citera
Parker Postad 20 september 2007 Postad 20 september 2007 Snyggt genomförd! Bildkvalitén är riktigt bra. Effekterna är snygga. Bra skådespeleri även om det inte fanns någon dialog. Jag gillar idéen med att han ser vad som händer honom på TV:n, men jag förväntade mig en förklaring i slutet. Skulle varit nice med en pay-off av något slag. Efter som ni lagt upp ett mysterium så vill man se en upplösning också. Gillade att det inte var någon musik i första delen av filmen, bara ett surrande bakgrundsljud. Men andra hälften av filmen skulle kanske behövt lite musik i takt med att dramat eskalerar. Ljudet känns ganska dovt, men det kanske bara beror på flash-filen. Känns väldigt högklassigt through and through. 0 Citera
Nicke_92 Postad 22 september 2007 Postad 22 september 2007 hehe, såg Saw igår och då tänkte jag på Bloodshed :P 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.