gorse Postad 3 april 2007 Postad 3 april 2007 Jag har dåligt minne. Jag känner så väl igen det, men från var? http://www.retroresin.com/retrositenew1_001.htm (sätt på högtalaren) Om man går vidare så har varje sida ett spännande ljud föresten. 0 Citera
Simon W Postad 3 april 2007 Postad 3 april 2007 Kul gissningslek! ;) Tyvärr ingen aning. Lät just i början som min profilbild... :) 0 Citera
Christian van Caine Postad 3 april 2007 Postad 3 april 2007 Outher Limits :-) Nästan lika bra som Twilight Zone :-) Nostalgi!!!! 0 Citera
computer-nerd Postad 3 april 2007 Postad 3 april 2007 Vet inte men jävligt cool musik hur som helst, finns den på skiva tror du? 0 Citera
gorse Postad 4 april 2007 Författare Postad 4 april 2007 Outer limits är det förståss. De säger ju det på slutet ju. Tack. För några år sen köpte jag en skiva ur stället med halloweengrejor på leksaksaffären med "spökljud" som liknar hemsidans alla oljud. Å andra sidan, frågan är om någon gör anspråk på upphovsrätt till ljuden på sidan? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.