Gäst bollyn Postad 18 mars 2007 Postad 18 mars 2007 Kan någon hur man gör en key på Adobe Premiere Elements 3.0 jag hittar det inte? Altsså jag ska ta bort den blåa färgen på filmen jag har andvänt en BLUESCREEN? Är det någon som vet? 0 Citera
jepser Postad 18 mars 2007 Postad 18 mars 2007 Det finns inte keyning i elements 3.0.. Jag blev väldigt besviken när jag hade köpt programet.. Keying finns i elements 1.0, jag vet inte om det finns i elements 2.0... // Jesper 0 Citera
Coca Cola och Film Postad 18 mars 2007 Postad 18 mars 2007 Det finns inte keyning i elements 3.0.. Jag blev väldigt besviken när jag hade köpt programet.. Keying finns i elements 1.0, jag vet inte om det finns i elements 2.0... // Jesper Finns visst keying i Elements 3.0. Fast det heter "Transparent". :) 0 Citera
jepser Postad 18 mars 2007 Postad 18 mars 2007 okej, viste inte det.. men tack för att du sa det.. 0 Citera
Team_fagott Postad 18 mars 2007 Postad 18 mars 2007 Dåså, välja transparent under effects, ta pupetten och peka på en färg eller välj i färgpaletten. dra i reglarna för att ställa in känsligheten. Wholla! Står säkert ännu bättre beskrivit i trådskaparens bok under "Transparens" 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 19 mars 2007 Postad 19 mars 2007 Rubrik ändrad från "Kan någon hur man gör en keying på Adobe Premiere Elements 3.0?" 0 Citera
Gäst bollyn Postad 20 mars 2007 Postad 20 mars 2007 Dåså, välja transparent under effects, ta pupetten och peka på en färg eller välj i färgpaletten. dra i reglarna för att ställa in känsligheten. Wholla! Står säkert ännu bättre beskrivit i trådskaparens bok under "Transparens" Det fungerar inte man kan bara göra bluescreenen svart och sedan går det inte lägga på en ny bakrund på det? För man har bara ändrat färgen till svart? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.