Unknown1101 Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 Vet någon om de hålls några audution till, ngn film - vilken som helst här i stockholm... och om det finns annonser tidningar, och så... Tänkte nämligen testa min "skådespelar-skillz" tihiih [Föressten, ngn som går med i en teatergrupp eller så? vart kan man anmäla sig till teater-undervisningar, helst såna där mimar...skådespelrier, äh vet inte vad det heter men alltså, jag e bra på att imporvocera utan tal..som...som.... mr. bean :) ngn som vet? tacksam för ett svar :D tihih 0 Quote
Tomtebo Posted March 12, 2007 Posted March 12, 2007 kolla på http://www.filmcafe.nu bli medlem där och sedan kolla in annonser. Där annonserar flera filmbolag, filmteam osv olika auditons, statist roller osv. dessutom kan du göra din egen sida och visa upp hur bra du är. 0 Quote
Unknown1101 Posted March 12, 2007 Author Posted March 12, 2007 är det inte för utbildade skådespelare? (inte amatörer) 0 Quote
Tomtebo Posted March 17, 2007 Posted March 17, 2007 Nejdå, finns många amatörer där. finns många amatör "filmteam" där också. Så testa dig fram där. :) 0 Quote
hibaaryan Posted January 8, 2015 Posted January 8, 2015 kan tänka mig ställa upp på en audution va ska den handla om? :P och vilka skådespleare hade du tänkt dig? 0 Quote
Recommended Posts