denta Postad 8 mars 2007 Postad 8 mars 2007 Tjena. Jag hade tänkt köpa mig en kamera till min första "film" , och jag tänkte lägga runt 10-12000 kr på en kamera. Den ska vara lätt hanterlig och framförallt lätt att lägga in på datorn. Någon som kan rekommendera eller ge mig några tips ? 0 Citera
carbe Postad 8 mars 2007 Postad 8 mars 2007 DV, HD eller DVD-kamera? Är det något speciellt märke du vill ha och är det något speciellt du behöver använda den till? För att hjälpa dig skulle jag nog i alla fall vilja ha lite mer information för att hitta den perfekta kameran. 0 Citera
Team_fagott Postad 9 mars 2007 Postad 9 mars 2007 Absolut Dv-band. HD och DVD kamera är skräp imo. Ej att förväxlas med HDVD men det hittar mani nte för 12tusen 0 Citera
Pace Postad 9 mars 2007 Postad 9 mars 2007 Omdöpt från "Amatörfilm" och flyttad från Foto & ljus. 0 Citera
megawatti Postad 18 mars 2007 Postad 18 mars 2007 Skulle köpa en canon hv-20 eller va den kallas, 9tusen ex mons de blir väl runt 11 tusen ink. hduplösning samt grymmkvalite på de filmer jag sätt. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.