sandrawider Postad 7 mars 2007 Postad 7 mars 2007 Nå'n som kan rekommendera lämplig "free" "DVD Decrypter" för konvertering från vob till redigerbart format? 0 Citera
Walter Postad 3 maj 2007 Postad 3 maj 2007 Rätta mig om jag har fel. Börja med att döpa om filen från .vob till .mpeg. Efter det konverterar du från mpeg till avi. HokusPokus, nu kan du lättare redigera i ex: Premiere Adobe. 0 Citera
Busta_rhyme Postad 14 maj 2007 Postad 14 maj 2007 Jag har hittat en film från när jag var på Mauritius, och vill göra en liten remake av denna. Den är bränd som DVD-film och det funkar knappast att bara dra över dvd-filerna på datorn och döpa om dom till Mpeg. Det är fortfarande VOB filer som Premiere 2.0 inte stödjer.. Likaså testade om det fanns "konvertera dvd" i Nero, men inget som funkade för min dator. WHAT TO DO??? Hur får jag över en DVD till Premiere som AVI filer!! Mvh Karre 0 Citera
gorse Postad 15 maj 2007 Postad 15 maj 2007 Min Premiere elements 2.0 stöder enligt manulen vob-filer utan vidare. Det skulle förvåna mig mycket om din Premier 2.0 inte skulle göra det. Köpefilmer är krypterade och det är därför det inte går. Därför behöver du de-kryptera. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.