megawatti Postad 6 mars 2007 Postad 6 mars 2007 Tjenare, tänkte inhandla denna http://www.sony.se/view/ShowProduct.action?product=VCL-0625S&site=odw_sv_SE&pageType=Overview&category=CAC+Lenses+%26+Filters 0.6x hur stor effekt är de? känner bara till brännvid som man anväder till systemkameror osv, varför använder man inte samma till videokameror? Jag vill åt något billigt, men endå ger en rätt bredkännsla, Någon som har lite andra tips?. Detta är till min budget kamera, dvs 25mm gänga 0 Citera
Team_fagott Postad 6 mars 2007 Postad 6 mars 2007 Kan ej svara på din fråg egentligen :) Men vill bara tillägga att du inte ska stirra dig blind på gängan då du kan köpa step-ringar för under en hundring. 0 Citera
megawatti Postad 6 mars 2007 Författare Postad 6 mars 2007 k då köper jag väl någon sånhär 0.3 strap on, men jag menar. Vill kunna spela in seriöst med den där kameran också, inte så kul att springa runt med 10-15 tusen. Erkänn att kameran skulle se lite mer "pro" ut med den där linsen haha :D 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.