Team_fagott Postad 7 december 2009 Postad 7 december 2009 Näe det hade dom inte, men det går ju att lösa., Frågan är om skärmen är duglig nog. Låg upplösning för HD men jag antar att det duger iaf för komponering, och förhoppnigsvis för skärpa med 35,mm. Men det kittet är väll svårt att matcha för det priset antar jag. Eller? 0 Citera
Octavianus Postad 7 december 2009 Postad 7 december 2009 du kan ju köpa den lite dyrare, på 10,2" så får du lite större vilket gör att du kan se lite bättre. Men vet dock inte om det räcker med den upplösningen heller. Men jag är lite inne på samma linje, att köpa en billig skärm att ha till en framtida 35mm adapter. Så om du köper en, glöm inte att utvärdera den. 0 Citera
Team_fagott Postad 7 december 2009 Postad 7 december 2009 Nä det är nog för stort att sätta på min hv30. Funderar på att köpa detta kit och spara till HD monitor längre fram. Självklart kan jag göra en utvärdering sedan. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.