ZannaNinna Postad 4 mars 2007 Postad 4 mars 2007 Jag har ett videoklipp som jag skulle vilja plocka stillbilder ur som jag kan göra fotonfoton av... går det? Någon som vet hur man gör, vilket program jag behöver? 0 Citera
Jvc Postad 4 mars 2007 Postad 4 mars 2007 Jag har ett videoklipp som jag skulle vilja plocka stillbilder ur som jag kan göra fotonfoton av... går det? Någon som vet hur man gör, vilket program jag behöver? Du kan lägga in filmen i movie maker och ta ut bilder därifrån. 0 Citera
Team_fagott Postad 4 mars 2007 Postad 4 mars 2007 Villket redigeringsprogram använder du? Kan någon moderator ändra rubriken. Den är felaktig och kan ställa till det när man söker (för inte ville trådskaparen veta hur man gör ett fotografi av film, det gör man nämligen i mörkrummet) 0 Citera
ZannaNinna Postad 4 mars 2007 Författare Postad 4 mars 2007 Tack JVC. Då vet jag. Ni kan plocka bort tråden nu om det stör filmskaparna. Förlåt en dum en... 0 Citera
Bengt Postad 4 mars 2007 Postad 4 mars 2007 ZannaNinna Det finns inga dumma frågor, bara dumma svar! 0 Citera
Nicke_92 Postad 7 mars 2007 Postad 7 mars 2007 Ont: har du inget redigeringsprogram kan du ju bara spela upp filmen och trycka printscreen ffs! ;) Ot: Bengt? jag påpekar inte att du har fel, men usch vad jag hatar det där ordspråket!! 0 Citera
Team_fagott Postad 7 mars 2007 Postad 7 mars 2007 Jag har för mig att prinscreen f*ckar upp sig när man kör med video. iaf på min dator. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.