Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjo! Jag är en 14 årig grabb i "film i väst" området. Min erfarenhet av film är att jag har läst film skolan här på sidan, och har själv provat att experimentera fram några kortfilmer. Ingen med särskilt bra resultat. Men jag har ändå som dröm att jobba med film, men jag vill se det på riktigt. När vi nu i skolan för snart ett år sen fått lappar om att vi ska praoa på ställen vi får plats på så fick jag iden att detta kan vara rätt tillfälle. Men nu har jag ännu en gång fått många mail med nej till alla mina film prao platser. Visseligen, kan jag förstå att jag bara skulle vara ivägen och så....

Men finns det något "film ställe" man kan få prao plats på? Alla ställen jag frågat på har jag fått nej på, med svaret att inga produktioner är igång eller att dem inte har möjlighet att ta ansvar för mej.

Hoppas ni förstår frågan, tacksam för svar. :)

Postad

Har ni något mediegymnasium i närheten? De brukar vara intresserade av praoelever eftersom de passar på att göra reklam för sin linje. Om inte du hittar något riktigt företag kanske det kan vara något att praoa på.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...