blotarne Postad 22 februari 2007 Postad 22 februari 2007 någon som vet vad låten heter som är med i antikrundan! HAHA^ har ett filmprojekt om det! så vore välldigt tacksamm om någon vet vad det heter asså den themsången! 0 Citera
Headman Postad 22 februari 2007 Postad 22 februari 2007 ingen anning, men testa att söka på typ Limewire så kanske du hittar nåt 1 Citera
blotarne Postad 1 mars 2007 Författare Postad 1 mars 2007 hmm .. jah har kolalt nu :S hittar den intee. vetju inte vad låten heter å går inte att söka på antikrundan! Ingen som vet vad den heter ? Vore välldigt tacksamm för svaar =) 1 Citera
NoGood Postad 7 mars 2007 Postad 7 mars 2007 tja... varför inte maila och fråga dom antikrundan@svt.se 0 Citera
NoGood Postad 18 mars 2007 Postad 18 mars 2007 mailade och frågade jag. Jag antar att du menar vinjettmusiken Ouvertyren i C dur sats 8 gigue av Georg Phillip Telemann Kölner Kammarorchester Helmut Müller-Brühl dirigent Skivmärke NAXOS Hälsning Maud Uppling Antikrundan var svaret jag fick 1 Citera
Team_fagott Postad 19 mars 2007 Postad 19 mars 2007 Ja bättre svar går väll knappast att få. Möjligen skostorlek och favoriträtt på komopsitören då. 0 Citera
blotarne Postad 8 april 2007 Författare Postad 8 april 2007 men jah hittar inte låten :S HAHAH^ assa fy bubblan det går ju inte :S behöver den :S 0 Citera
Christian van Caine Postad 8 april 2007 Postad 8 april 2007 Naxos är ett vanligt märke & finns i de flesta skivaffärer & bokhandlar. Bör inte vara svårt att hitta billigt. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.