torr Posted April 18, 2004 Share Posted April 18, 2004 ok, kritisera på :>The Pumpkin Man.txt 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
torr Posted May 3, 2004 Author Share Posted May 3, 2004 häpp :// ingen som har ngt att säga? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheBrotherOfLight Posted May 5, 2004 Share Posted May 5, 2004 Jag vet hur det känns. Det är som om alla konspirerar emot mig.... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christopher Posted May 5, 2004 Share Posted May 5, 2004 jag läste det fär några dagar sedan, det är ett helt okej manus. Stilmässigt tycker jag inte det är något fel på det alls. Innehållsmässigt, som sagt, det var helt okej, jag läste hela, men det känndes lite... vanligt på något sätt. Inte meningen att dissa dig, om du genomför det på rätt sätt blir det säkert en bra film, men själva manuset var inget som fick mig att känna "wow". Vill gärna läsa mer av dig dock, du skriver bra! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
torr Posted May 5, 2004 Author Share Posted May 5, 2004 tack christopher, det är exakt så jag tycker oxå.. manuset är ganska intetsägande. en bra regissör skulle säkert kunna göra ngt coolt av det men sjävla storyn i sig själv är väldigt platt. det är det första manuset jag skrivit och jag ville egentligen bara testa skriva och se vad resultatet blev. nästa manus ska ha en bättre genomarbetad story :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jossa Posted June 5, 2004 Share Posted June 5, 2004 Jag har tyvärr inte läst hela manuset än eftersom jag inte har tid just nu men ska göra det så snabbt jag kan men jag måste säga att su skriver världigt bra. Jag tycker att det är bra att du skriver på engelska, ska du senare skicka dina manus till utländska producenter? /Jossa 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vilcans Posted June 5, 2004 Share Posted June 5, 2004 Kul att läsa ett välskrivet manus. Sen är ju storyn kanske lite väl tunn, men som Christopher skrev är det inte direkt handlingen som skulle göra en sån här film intressant. Välregisserad skulle det här kunna bli en bra film. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
warpz Posted January 21, 2005 Share Posted January 21, 2005 Bra manus...ser fram imot att se filmen fäärdig. :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dreeze Posted January 22, 2005 Share Posted January 22, 2005 Som de andra har sagt. Lite tunn story men det finns potential i skrivandet. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts