Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

hejsan alla!

jo ja ska göra en biljard film med film klipp av trick shot och dylikt, men problemmet är ju att få det någorlunda underhållande för såna som inte är biljard kåta (jag hör nog till den kåta sidan :P)

Har någon gjort nåt liknande här på forummet lr vet någon ett tips som dom kan berätta lr ksa jag bara pyssla ihop det med musik och simpla data effekter som alla gör på YouTube.

//Johannes

Postad
hejsan alla!

jo ja ska göra en biljard film med film klipp av trick shot och dylikt, men problemmet är ju att få det någorlunda underhållande för såna som inte är biljard kåta (jag hör nog till den kåta sidan :P)

Har någon gjort nåt liknande här på forummet lr vet någon ett tips som dom kan berätta lr ksa jag bara pyssla ihop det med musik och simpla data effekter som alla gör på YouTube.

//Johannes

filma den som en skejtfilm, med den typen av klipp och vinklar och attityd, lite som en parodi på skejtfilmer; biljard är ju ett ganska torrt spel...

Jag funderade ett tag på att göra en pulkfilm i samma anda som en skejtfilm. hade varit kul.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...