MachoDuck Posted February 1, 2007 Posted February 1, 2007 När vi ändå är inne på väggar undrar jag om det är någon som vet något snyggt sett att göra så att folk går igenom/ "kommer ut" från väggar? Som spöken, fasst riktiga människor.. 0 Quote
Jawo Posted February 1, 2007 Posted February 1, 2007 När vi ändå är inne på väggar undrar jag om det är någon som vet något snyggt sett att göra så att folk går igenom/ "kommer ut" från väggar? Som spöken, fasst riktiga människor.. En dörr är ju väldigt lätt. Filma personen när den går igenom dörren när den är öppen, filma dörren som stängd. Lägg ihop dom och maska ut det du inte vill ha med. 0 Quote
MachoDuck Posted February 1, 2007 Author Posted February 1, 2007 En dörr är ju väldigt lätt. Filma personen när den går igenom dörren när den är öppen, filma dörren som stängd. Lägg ihop dom och maska ut det du inte vill ha med. hmm..hur menar du då? att man ska maska runt de delar av personen man vill ska synas varje frame? lite svårt o veta exakt hur mycket av personen som sticker ut hela tiden..måste finnas något lättare och snyggare sätt:\..? och sen så vill jag inte att personen skall komma ut ur en dörr... 0 Quote
Jawo Posted February 1, 2007 Posted February 1, 2007 hmm..hur menar du då? att man ska maska runt de delar av personen man vill ska synas varje frame? lite svårt o veta exakt hur mycket av personen som sticker ut hela tiden..måste finnas något lättare och snyggare sätt:\..? och sen så vill jag inte att personen skall komma ut ur en dörr... Jag kan inte komma på något enklare sätt än det jag just beskrev. Att få någon att gå genom en vägg blir ju väldigt mycket svårare. Jag skulle nog kört med bluescreen. Med bluescreen måste du ju dock fortfarande maska. 0 Quote
Recommended Posts