Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

hehe :D

det finns en skitkul historia om hur Burt Ward (som spelade Robin) tydligen bodde granne med Bruce Lee ett tag medan Bruce jobbade på Green Hornet, och eftersom han hade stor käft och svart bälte i karate gick han och snackade skit om Bruce eller muckade med honom tydligen tills Bruce bestämde sig för att skrämma vettet ur honom. jag kommer inte ihåg exakt vad det var som hände, men jag läste det i nån av Bruce-böckerna jag har.

hittar jag det igen så postar jag det.

Postad

sökte förgäves efter en engelsk version av scenen när han försöker bli av med bomben... Nästan mer lol den...

Ahhh... minns så väl att hemma hos föräldrarna har vi en vhs med upplösningsavsnittet då batman och robin tampas med överste senap, och får hjälp av fröken pink och allieras med gröna getingen och... KATO (Bruce Lee!)...

Filmen från 66 går ju förresten ofta att köpa för en 50lapp på rusta och liknande... Holy Special Edition Batman!

Det måste ju förresten vara dessa förlagor Schumacher tänkte på när han gjorde sina filmer... och tänker man på det så är ju dom riktigt underhållande;)

En annan udda grej jag hittade förut när jag läste om Bröderna Wachovskies namn och att det kunde vara tecken på en konspiration...

http://www.ssynth.co.uk/~gay/anagram.html

ahhh... internet was made for shit...:e

EDIT:

Någon som minns retard-humor-serien Kids in the hall?

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...