Gå till innehåll

Kolla in vår nya video!


Stereolith

Recommended Posts

Risken är att det blir lite för mycket här. Man har ingen som helst sympati för huvudpersonerna i den fiktiva delen när de går runt och taffsar och svinar. Dessutom blir det så mycket macho till slut. Kanske skulle man istället försökt spela ut den oerhört testosteronstinna låten med en ganska gullig video för en komisk och vriden effekt.

 

Men grönt är ju alltid något som går hem, fråga Hulken... =)

 

Kul att se! Ni har verkligen fått något att bita i med en så lång låt. Nästan ett måste att blanda in många olika scenarion som ni har gjort.

Länk till kommentar
Share on other sites

Bandmedlemmarna ska framstå som riktiga svin, så det är väl inte direkt meningen att man ska ha sympati för dem :-)

 

Alltid kul att höra folks åsikter! Hittills är det mest polare som har kollat på den, och då får man ju aldrig höra några negativa reaktioner.

 

(Den 22:e april tävlar vi med den på Alfredgalan (www.alfredgalan.se) i kategorin "bästa musikvideo".)

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Gillade videon och låten. Jag hade velat se mindre av bandet när dom spelar och mer av festen. Snyggt filmat var det också.

 

Japp man ska inte visa till polare. Men jag brukar säga att säga sanningen. Men det är ändå ingen som vågar säga något negativt.

Länk till kommentar
Share on other sites

Det enda jag fann inovativt med live-scenerna var det gröna ljuset.

Annars är det sånt som till och med jag har klippt ihop på 10 minuter. ;)

 

Jag är ingen rocker så jag ska inte säga om låten är bra eller inte.

Men nu är det ju videon som vi ska snacka om.

 

Jag tryckte av ganska tidigt i videon för det hände ingenting.

Jag såg när han tallade tjejen på röven, men sen kom de tråkiga live-scenerna igen och då pallade jag inte mer.

 

Sorry, mannen.

Det blir en sågning från min sida.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...