Luke Posted October 3, 2002 Share Posted October 3, 2002 Någon som vet ett ämne att göra en dokumentär av? Ska kunna gå att genomföra inom landet och inte vara för svårt... Skulle vara väldigt tacksam för svar //Luke 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mandork Posted October 3, 2002 Share Posted October 3, 2002 Varför inte göra en påhittad dokumentär? Eller det kanske är sådana förslag du söker? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luke Posted October 3, 2002 Author Share Posted October 3, 2002 Jag tänkte inte riktigt på det viset... jag täkte mer om något ämne men vet inte vad... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mandork Posted October 3, 2002 Share Posted October 3, 2002 Alltså något verkligt.. Jag har ju ingen som helst koll på vad som redan har gjorts, men man kan väl ha något om det gångna århundradet, där människor i olika åldrar berättar om "sin" tid, något om svenskarna som slogs för tyskarna i andra världskriget eller helt enkelt en biografi om någon mer eller mindre käns person. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moiraine Posted October 3, 2002 Share Posted October 3, 2002 Man kan göra dokumentär om i princip allt. Såg på en kassett att min far just har gjort "En mus död" med hjälp av sin uppdragbara Musse Pigg, men jag förstår att du är ute efter annat. Det finns fortfartande mycket att välja på, en udda sport som cheerleading, amerikans fotboll. Eller kanske ett dygn på ett visst ställe. 24 timmar på en 7eleven butik eller kanske en subkultur bland ungdomar....hippies idag, punkare, wiggers. Det går att göra en dokumentär på det mesta. :e 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mandork Posted October 3, 2002 Share Posted October 3, 2002 Eller kanske om medlemmarna på Voodoo Film forum? :bire 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luke Posted October 4, 2002 Author Share Posted October 4, 2002 Bra ideer ni har allihoppa tack för tipsen!! //Luke 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts