plf66 Postad 20 februari 2008 Postad 20 februari 2008 Jo, så kan man ha barbiedockor som skådespelare... Blir toppenbra allt. 0 Citera
music Postad 20 februari 2008 Postad 20 februari 2008 Har läst igenom inläggen och undrar varför man inte kan röra på bänkarna och bara lite för då vill den som siter på bänken kompensera och rör sig också lite, borde se naturligt ut. Vill man inte skruva loss bänkarna så lägg på en skiva som går att gunga lite. Sen när det gäller "filmen i fönstret" har jag tänkt på i ett annat samanhang och tror det är viktigt ett filmen från bilen är tagen i rätt vinkel. Om man sitter i färdriktningen och har fönstret framför sig till vänster så möter man "filmen" men filmar man mig från andra sidan cupén så åker man ifrån "filmen". Man får nog filma samma sträcka från tre olika vinklar när man kör bilen. En gång med kameran riktad snett bakåt, en snett framåt och en rakt åt sidan. För övrigt ett intressant projekt. Music 0 Citera
Skrytsson Postad 20 februari 2008 Postad 20 februari 2008 Får man fråga vad det är för story, vad ett gammalt tåg "ger" som inte ett nytt gör? 0 Citera
FILM_Master Postad 22 februari 2008 Postad 22 februari 2008 Jo, så kan man ha barbiedockor som skådespelare... Blir toppenbra allt. varför borde man inte kunna göra så, filmar du sånna tåg i rätt vinkel och redigerar lite borde det se rätt så verkligt ut Nu menar jag inte sånna plasttåg, jag menar MÄRKLINtåg typ som de här http://www.kanonerbjudanden.com/?item=57824811 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.