Fat Tony Postad 29 november 2006 Postad 29 november 2006 Jag har länge videoredigerat man alldrig kunnat annvända mig av ljud på ett mer anvancerat sätt. Så jag undra hur jag kan få ett enkelt ljud program som är lätt användt. Jag har sound forge just nu och det känns ändå hyssat bra men jag vet inte hur jag ska anväda det till exemelviss ändra röster är det nån som HJÄLPA mig plz 0 Citera
Christian van Caine Postad 29 november 2006 Postad 29 november 2006 På vilket sätt vill du ändra röster? Vad är ditt mål att uppnå? Finns många hyggliga program, vad som funkar bäst för dig beror helt på vad du vill göra. 0 Citera
Fat Tony Postad 8 december 2006 Författare Postad 8 december 2006 jag vill typ skappa en mörkare röst något futurisktiskt/robotaktiskt 0 Citera
steflund Postad 8 december 2006 Postad 8 december 2006 jag vill typ skappa en mörkare röst något futurisktiskt/robotaktiskt Lägg upp ljudsnutten du vill ha förändrad så kan du nog förvanta dig att få tillbaka ett par "hemskheter", gör det i ett kick med diverse pluggar. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.