Punx Postad 25 november 2006 Postad 25 november 2006 Jag håller på att trixa lite med en animation i AE 7.0, "animate a signature" (http://www.creativecow.net/articles/rabinowitz_aharon/animating_signature/) Jag får till allt som det ska vara i AE, men nu har jag rendererat och ska importera den i Premiere Pro 2.0 så syns inte min animering, det blir bara en svart ruta så att säga. Vad kan det vara jag missat? 0 Citera
Max_H Postad 25 november 2006 Postad 25 november 2006 Vilket filformat och vilka inställningar i output module? /Max 0 Citera
carbe Postad 26 november 2006 Postad 26 november 2006 Men om det fungerar bra när man sparat det på datorn och kollar på det där så måste det ju gå att importera det i Premiere, när det väl är sparat på datorn har det ingenting att göra med AE längre... Tips: Kolla inställningarna och läs några tutorials för båda programmen så skall det nog lösa sig. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.