Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Femtusen spänn är inte utgångspriset. Det är det påhitt med lockpris som finns på tradera. Reservationspriset låg runt 15000 spänn vilket låter rimligare.

Men det är bra att kolla noga. Jag är inte säker på vad siffran inom parantesen på nicket är, men mitt eget nick har siffran 36 vilket stämmer rätt bra överens med antalet affärer jag gjort på tradera. Säljaren i det här fallet har siffran ett. Säljaren har totalt två auktioner på tradera, en kamera och en spelkonsol. Det finns två possitiva omdömmen på säljaren, för auktioner som inte längre finns på tradera. Båda omdömmena kommer från samma köpare.

För femtontusen spänn skulle jag tanka fullt i bilen och åka personligen till karlstad och hämta kameran och betala kontant i handen. Det är billig försäkring. Jag tror full tank kommer räcka.

Postad

tjena

jag köpte kameran på tradera. Det var inga problem med säljaren. Fick med en massa tillbehör, batterier mm. Han hade ett företag och fått tag i den genom det.

Kvitto o garantier med...

Hämtade den självklart. Better safe then sorry.

Jag hatar impulsköp, men kunde ej motstå. jag gillar XL-1:an...

jag filmar tillställningar, fester, bröllop mm som ett extrajobb och har en sådan kamera innan, men behövde två.

Ja, det var väl lite livshistoria med...men det är ju mitt första inlägg på denna sida.

Take care

..och vi höres snart igen

/marcus

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...